οδοιπορικόν, το γαμήλιον! (μέρος πρώτον)

Standard

Άν αναρωτιέσαι που χάθηκα, τι κάνω, όλα καλά, …προσπαθώ να οργανώσω ένα πάρτυ! Αυτό είναι όλο! Μην ανησυχείς θα τα πούμε σύντομα και από κοντά!

Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι…

2/2/09, ξεκινώ με την κλασσική συνταγή, το κτήμα

666675_by_af2

 413238_by_af

Η πρώτη εντύπωση εξαιρετική, ο πωλητής πωληταράς, μου μοιράζει σφινάκια στους νέους, δεν έχει περιορισμό στο ωράριο, αφήνει πάντα καβάντζα φαγητό για τους σουρωμένους, καλεί και ταξί για να εξασφαλίσει ότι κανείς δεν θα έχει …απρόβλεπτο τέλος στη βραδιά του. Το περιβάλλον υπέροχο, ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟ, ΟΡΓΑΣΜΙΚΟ μη σου πω, η φύση σε έξαρση που λέω και εγώ…

Οι δεύτερες σκέψεις δεν άργησαν να έρθουν. Γιατί τέτοιες είναι, δεύτερες, αλλιώς θα τις έλεγαν τρίτες, τέταρτες (και ούτω καθεξής, ανάλογα με την καθυστέρηση τους). Πολύ καλό για να είναι αληθινό, πολύ πράσινο για να είναι ελληνικό, πολύ χόλυγουντ για να είναι… εγώ!

λίγο αργότερα την ίδια μέρα….

cebdceadceb1-ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1-3    new-picture-2

 πιο ελληνικό το τοπίο, έως και ελληνοπρεπές με τις ελιές του και τις όμορφες του τις μπουκαμβίλιες,  ο πωλητής όμως δεν ήτο πωληταράς, αλλά κτηματίας που θέλει να τα αρπάξει και… έ, δεν ξετρελάθηκα κιόλας, κάτι δεν μου πάει και με την πολύ ελληνοπρέπεια/ελληνοφρένεια….(που κατά τα άλλα δεν απέχει και πολύ από την αμερικανιά)

δεν το βάζουμε κάτω όμως!

 

3/2/09, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ παραλιακή… κάπου στην παραλία του Άγιου Κοσμά, σε κάτι λιγότερο σκηνοθετημένο και περισσότερο, περισσότερο party ίσως, κοινώς στα μέτρα μας.

Ευγενέστατη πιτσιρίκα, με όρεξη και αγάπη για τη δουλειά της, με συναντάει στην εξέδρα της φώτο. Η θάλασσα στα πόδια μας, το ποτό ελεύθερο, μπορώ να φέρω ό,τι θέλω, το dj μου, την κάβα μου, να φύγω όταν θέλω, να κρατήσω ένα δύο σερβιτόρους ή και κανέναν, free-style κατάσταση. Χαμογελάνε και τα αυτιά μου.

notos-bay-1

notos-bay-2

notos-bay-5

Λίγο αργότερα, και λίγο πιο πέρα στην παραλία της Γλυφάδας…, λίγο πιο κομψή συνταγή, με τις ίδιες ελευθερίες, μπαίνοντας μέσα ο χώρος μου θυμίζει παλιά στέκια στην παραλιακή, τότε που ήμασταν πιο φλώροι και πιο νέοι…

1

4

Έχεις κουράγιο για ένα ακόμη; Φυσικά!  Που θα με πάς ; Σκέφτομαι να δούμε και κάτι πιο… εναλλακτικό. ΟΚ! Μέσα!

Φτάνουμε κάπου στο κορωπί, όποιος ξέρει που βρίσκεται ο καίσαρης και το st lawrence έχει καταλάβει για τι πράγμα μιλάω. Μπα, ίσως αν έχουμε ένα επαγγελματικό function, some other time που λένε και οι φίλοι μας οι άγγλοι.

aquadome-1

aquadome-3

8 responses »

    • @chichipiru
      ε, μα δε μου λέτε κι εσείς μια γνώμη, να το τελειώνουμε το θέμα!
      αν ασχοληθώ τόσο καιρό και με τα υπόλοιπα θέματα…, τότε ναί, το βλέπω κι εγώ!
      (μεταξύ μας, έχω βάλει προθεσμία στον εαυτό μου μέχρι την Παρ, 13/2)

  1. μη με μισήσεις, αλλά μου φαίνονται όλα ίδια…
    μάλλον θα με μισήσεις μαριζάκι μου κουμπαρουλάκι μου αγαπημένο…τα υπόλοιπα στο inbox σου στο fb

Σχολιάστε

