thank God for Laura Ashley & Miss Petticoat!

Standard

272511320_28aa1f27c8

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που έπαιζα με πάζλ, αντάλλαζα αυτοκόλλητα Μiss Petticoat, και είχα ασορτί ταπετσαρία και αμπαζούρ Lawra Ashley στο παιδικό δωμάτιο. Πάνε πολλά χρόνια και από τότε που ο «καλός μου» μου χάρισε ένα λούτρινο forever friends και το κρατούσα σφιχτά στην αγκαλιά μου το βράδυ. Και από τότε που το τέλειο δώρο για την κολλητή μου ήταν κασετίνα (μαγνητική ε-ννο-εί-ται) hello kitty.

Τότε γιατί στο νεσεσέρ μου βρίσκει κανείς σήμερα προϊόντα της MAC σαν αυτά;

media_hellokitty001

Γιατί ζήλεψα το δώρο που πήρα για το βαφτηστήρι μου το Πάσχα και σκέφτηκα προς στιγμή να το κρατήσω για εμένα;

l-a305-052426

Γιατί κάθε φορά που περνάω από το accesorisse ρίχνω και μια κρυφή ματιά στα παιδικά;

Mε αυτές τις απορίες, και άλλες τόσες, κατέληξα στο ζαχαροπλαστείο – κουκλόσπιτο CHIBI CHIBI στη Νέα Σμύρνη, (στον αριθμό 1 της οδού Ομήρου) να απολαμβάνω τα υπέροχα ροφήματα παρέα με σπιτικά, ζεστά, ολόφρεσκα βουτήματα και γλυκά, περιμένωντας την Αmelie να σκάσει από τη γωνία να με σερβίρει! Λέω να το κάνω το νέο στέκι για γυναίκειο chit-chat με τις κολλητές!

dsc02236

Μάλιστα δεν κρατήθηκα αλλά πήρα και για την φιλενάδα μου…

dsc022381

Αλλά και λίγο νωρίτερα στη Γλυφάδα, στο εμπορικό κέντρο Florida στον πρώτο όροφο, στο πανέμορφο A Few Pretty Things διαλέγω μικρολόγια για το δωμάτιο τσιχλόφουσκα, ενώ ταξιδεύω νοητά πίσω σε χρόνια πιο αθώα…

dsc022061

MΠΕΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΕ: www.afewprettythings.blogspot.com

Mήπως πάσχω από αιώνια κοριτσίτιδα nervosa;

9 responses »

  1. Καλά, τη Miss Petticoat τη βάζω πρώτη στη λίστα! Αλλά και Hello Kitty, Little Twin Stars (και μη μου πεις ότι δεν θυμάσαι). Συναντήσεις σε σπίτια συμμαθητριών για ανταλλαγή άξυστων μολυβιών, αρωματισμένων χαρτιών αλληλογραφίας και λογής λογής σκατολοϊδια… η γνωστή ερώτηση: «Ανταλλάζειιιις;»

  2. χμμμμμμμ! τα «παιδικά» αξεσουάρ τα έχω ξεπεράσει…το cibi cibi μακράν αγαπημένο… όμως οι κυρίες εκεί ρε γαμώτο έχουν καθαρά τα δικά τους ωράρια: «Στις 3μμ κλείνουμε»! Σάββατο μεσημέρι…;;; thumbs down 😦

  3. Τα παιδικα κοριτσιστικα ρουχαλακια μ’αρεσουν και τα χαζευω. Μα να μη μου βρισκεται τωρα καποιο μικρο κοριτσακι. Ολα γυρω μου μεγαλωσαν.

  4. @Lucretia Borgia
    τρελή παράληψης! little twin stars ήταν τα αγαπημένα μου, μάλιστα θυμάμαι κόντρα μεταξύ εμάς και των fans της kitty του τύπου duran 2 & wham…!
    ευχαριστώ για την υπενθύμιση!
    p.s. τα άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα της panini τα έχω ακόμη!!!

  5. @chichipiru
    με ξέρεις τώρα εμένα, δώς μου γλυκό… από την άλλη μου αρέσει αυτό το αυθεντικό, χύμα, όποτε θέλω είμαι ανοιχτά όποτε θέλω είμαι κλειστά…
    @despinarion
    νομίζω εγώ ΤΩΡΑ τα λατρεύω ενώ όταν ήμουν κοριτσάκι όχι και τόσο! 🙂

  6. Τιμου θυμισες Marizz…μπορει τα παιδια να μεγαλωσαν, να μενουν πλεον μονα τους…αλλα μου αφησαν..¨πεσκεσι»…ολα αυτα που ανεφερες πιο πανω…και μαλιστα καθε φορα που ρωτω αν μπορω να τα δωσω σε κανενα μικρο φιλων και βεβαια δεν το θελουν…ολοκληρες συλλογες απο μολυβια, χαρτι αλληλογραφιας, τσαντακια, hello kitty, η κορη αυτα, ο γυιος αλλα…Αυτο το ζαχαροπλαστειο…φαινεται τοσο..γλυκο…κριμα που δεν μενω κοντα…!!!

  7. @orfia
    σε χαιρετώ και σε ευχαριστώ για το σχόλιο.
    έτσι και εγώ πεσκέσι στη δική μου τη μανούλα, και με την εντολή να μην τα πειράξει!!!
    είμαστε ολίγον τι διάσπαρτοι σε σπίτια… εμείς οι αώνιοι νεανίες μου φαίνεται!

  8. Hi!
    Nice to see that you like my puzzle photo so much that you publish it here;)
    However I would appreciate to be asked before people publish my photos on their websites!
    Sorry – I do not understand any Greek – hope you understand what I mean!

Σχολιάστε

