μετά το βάψειν, έρχεται το ικέειν!

Standard

1-2, 1-2 κοινώ για την ΙΚΕΑ! Οποία πρωτοτυπία θα μου πεις, αν ψάχνεις κουρτίνες, κουρτινόξυλα, χαλάκια και φωτιστικά, με συνολικό budget που αγγίζει τα 200 ευρώ, και συνολικό χρόνο 1 ώρα και 30 λεπτά περίπου!! Βy the way, IKEA είναι αυτό όλο και με κάτι άσχετο θα πας σπίτι, όπως φλυσάκι με πατουσάκια για τη Μπιζού, καλάθι αχρήστων, καλαθάκια μικρά μεσαία μεγάλα για να τακτοποιήσεις τον ασυμάζευτο που έχει η ντουλάπα, ούφ όλα αυτά τα μικρολόγια είναι επικύνδυνα για το budget μου!!

dsc02261   dsc02243

dsc02251  dsc02259

dsc02260  dsc02262

2 ώρες, 16 λεπτά και πολύ περπάτημα αργότερα, βρίσκομαι στο ταμείο με το δίλλημα κολασμένα τραγανά πατατάκια με ρίγανη ή hotdog. It’s decision time again!

Και για το τέλος σου έχω κλήση, με αγάπη από την ελληνική τροχαία, και μην τολμήσεις καν να γκρινιάξεις! Το ξέρω ότι δεν ήταν στο budget, αλλά τις ζώνες τις έχουμε για να τις φοράμε!

dsc02224

Πω πω τσαντίλα! 😉

12 responses »

  1. Πρωτον! Σε μια ωρα και 30 λεπτα ΔΕΝ την γυριζεις την ΙΚΕΑ εκτος αν εισαι σε πατινια.
    Δευτερον! Πατατακια χωρις κοτντογκ ειναι ορφανα και χοτντογκ χωρις πατατακια ειναι κριμα. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!
    Τριτον ΕΟ Ε Ο Ε Ο πια ειναι η ωραια σωφερινα;

  2. και το ικέει εστί φιλοσοφείν και πάει λέγοντας έτσι; χα χα!! όσο για την κλήση…ολόκληρο σακάκι κύρ μπατσούλη μου… που να το τσαλακώνω τώρα με τις ζώνες! χιχιιχι!

  3. @despinarion
    σχεδόν πάντα έχω την ψευδαίσθηση ότι θα τελειώσω συντομότερα τις δουλειές μου από ότι πραγματικά ισχύει…
    τη μάχη κέρδισαν τα πατατάκια!
    @chichi
    άσε το κι αυτό που το πας!!! όχι η πλάκα είναι ότι ήμουν με τα τσιπς αγκαλιά, χαλαρή τρώω και οδηγώ, το πίσω κάθιστα τίγμα στην τσάντα ΙΚΕΑ, η τέλεια κυράτσα για πρόστιμο!!!

  4. @fava
    χμμμ,ίσως αρκετά νωρίς, ακόμη δεν το έχει δει η μικρή, οπότε έτσι όπως τα λες, μάλλον δεν θα το δει ποτέ της!!!

  5. Μαριζάκι, έσπασες ρεκόρ αφού καθάρισες σε μιάμισυ ωρίτσα! Σε θαυμάζω όχι μόνο για το ρεκόρ ( εγώ έσπασα κάθε προηγούμενο δικό μου -2,30 ωρίτσες- μαζί με ένα βάζο του Ικεα! ) !
    Εξυπνες οι επιλογές σου ( αφού πήραμε το ίδιο ριγέ τραπεζομάντηλο για την κουζίνα μας και παρόμοιο καλάθι για το μπάνιο χεχεχ ) πλην του εγχρώμου σερβιτσακίου που » χτύπησα » εγώ , και της κλήσης για παραβίαση του φωτεινού σηματοδότη! Δεν φταίω εγώ κύριε πόλισμαν! Τον έβλεπα ρόζ!
    Αντε τώρα να καθαρίσω με την «Τροχαία» ! Μαζί με τις πινακίδες με βλέπω να μου παίρνει και τα κλειδιά του αυτοκινήτου! 😉

  6. Mια επίσκεψη στο ΙΚΕΑ ετσι για να χαζέψεις μόνο κοστίζει 100 ευρώ θέλεις δεν θέλεις το έχω επαναλάβει το πείραμα επί χιλιοστί φορά και το έχω πια επιβεβαιώσει πια . Το χρώμμα μαλλιού είναι υπέροχο και θα πηγαίνει πολυ με το νυφικό 😉

  7. Πρόσφατα που το επισκέφθηκα ,για κάτι καλαθάκια μπαμπού και για μικροπράγματα περισσότερο,βγήκα κατάκοπη μετά από τρίωρο (δικό μου το ρεκόρ!!).Δεν θα έφευγα αν δεν αγόραζα 2 (παρακαλώ) σακουλάκια καραμέλες γάλακτος με σοκολάτα για παρηγοριά!!!Το βλέμμα που σκοτώνει (όλα τα λεφτά είναι) ποιόν κοιτάζει?Δε λιποθύμισε ΄»το όργανο» να γλυτώναμε και την κλήση??Καλό μεσημέρι

  8. @liakada
    είναι μερικά πραγματάκια τόσο χαριτωμένα, που λίγο πολύ έχουμε γίνει όλα ΙΚΕΟ-σπιτα, αλλά δεν πειράζει, καλά να’ στε ξεχωρίζουμε αλλού, ο καθένας τα διαμορφώνει τελείως διαφορετικά ακόμη και τα ολόιδια πραγματάκια να έχουμε όλοι!
    @penelope
    τώρα μόλις άκουγα επαίνους για το Johnny & I και πως πρέπει να το διαβάσω το συντομότερο δυνατό γιατί θα ταυτιστώ τρελά, αλλά και θα γελάσω με την ψυχή μου! (Συνάδελφε κουράγιο, μόλις γύρισα από βρετανική πρεσβεία, περισσότερα σε σχετικό post)
    @Katrine
    αυτά τα μικροπράγματα…. με σκοτώνουν τα καλαμάκια, οι χαρτοπετσέτες, τα καλαθάκια, όλα μα όλα τα κουζινικο-σκατουλάκια,…, όσο για το βλέμμα το αποθανάτισα για να διαπιστώσω πόσο ψηλά είχε ανέβει το φρύδι! 😉

  9. Eτσι είναι Μαριζάκι μου! Ακόμα και τα ίδια πράγματα μπορεί να δείχνουν διαφορετικά ανάλογα το χώρο και τον τρόπο και με τι άλλο θα συνδιαστούν, ή δίπλα σε τι θα τοποθετηθούν !
    α ξέχασα να σου πω¨ωραίο το μαλλί! Γουστάρω το κόκκινο!

Σχολιάστε

