Βulgari – Save the Children project

Standard

home_hero

Mόδα και φιλανθρωπία πάει; Πάει! Αν μη τι άλλο, όταν η μόνη σου ενημέρωση είναι το Elle, η Vogue και το Fashion TV, καλό είναι να μάθεις για τήν ύπαρξη του διεθνούς οργανισμού Save the Children.

Save the Children is the world’s largest independent organization for children, making a difference to children’s lives in over 120 countries. From emergency relief to long-term development, Save the Children helps children to achieve a happy, healthy and secure childhood. Save the Children listens to children, involves children and ensures their views are taken into account. Save the Children secures and protects children’s rights – to food, shelter, health care, education and freedom from violence, abuse and exploitation.

H Βulgari αξιοποιεί τα εξαιρετικά PR της, τον φωτογραφικό φακό του Φαμπρίτσιο Φέρι, την φωτογένια της Julianne Moore, του Ben Stiller, της Valeria Golino, του Jason Lewis, της Ιsabela Roselini, του Willem Dafoe , του Benicio Del Toro, της Sally Field, του Sting, του Andy Garcia και πολλών άλλων, το ταλέντο των σχεδιαστών της, δημιουργώντας ένα πολύ κομψό και ιδιαίτερο δαχτυλίδι με σκοπό την ενίσχυση της οργάνωσης Save the Children.

Για κάθε αγορά δαχτυλιδιού έναντι 290 ευρώ, τα 50 ευρώ δωρίζονται σε παιδιά που υποφέρουν από τις συνέπειες του πολέμου.

Το κίνητρο του κυρίου ή της κυρίας που θα επιλέξει να αποκτήσει το εν λόγω δαχτυλίδι, είναι αδιάφορο, fashion victims, fashionistas, fashion editors, brando-holics, γκατζετάκηδες, ή απλά άνθρωποι με ευαισθησία και …γιατί όχι, φίνο γούστο, συναντώνται, και …ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!

   13  23

12 5

http://www.bulgari.com/125anniversary/index.html#/SaveTheChildren

http://www.bulgari.com/125anniversary/index.html#/SaveTheChildren?id=TheCelebrities

http://www.savethechildren.net/alliance/what_we_do/rewritethefuture/

Advertisements

5 responses »

  1. Στα ματια μας οι μεγαλες επιχειρησεις φαινονται πιο ανθρωπινες οταν κανουν τετοιες κινησεις. Αφου θα κανει καλο ας βοηθεησει οποιος μπορει. Ομως η επιχειρηση η ιδια κερδιζει με αυτη την κινηση γιατι η φιλανθρωπια και η προσφορα με αυτο τον τροπο αφαιρειται απο τους τεραστιους φορους της. Οχι δεν το απαξωνω ουτε το καταδικαζω, αφου στο τελος γινεται κατι καλο. Απλα θελω να πω οτι το τερπνον μετα του ωφελιμου παιζει κι ενα ρολακι σ’αυτα τα πραγματα.
    Ειναι ομορφο κομματακι παντως. Θα το φοραγα.
    Ασχετο, λατρευω την Ιζαμπελλα Ροσσελινι.
    Καλημερα Μαριζακι.

  2. @viki vale
    προσπαθώ να βγάλω το ρήμα «παίρνω» από το λεξιλόγιο μου…
    @despinarion
    έτσι είναι πράγματι, αλλά το αποτέλεσμα τελικά είναι win-win situation και αυτό …είναι που «αγιάζει» τελικά τα μέσα!
    Ροσελίνι θεά, εξαιτίας της έπεσε το μάτι μου στην καμπάνια!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s