παπούτσι απ’ τον τόπο σου

Standard

Oι επόμενοι μήνες αναμένονται μέσ’το γάμο και το βαφτήσι, και έχω βγει στους δρόμους σε αναζήτηση παπουτσιών. Καταρχήν ψάχνω κίτρινο ή λευκό για να ταιριάξω με 1-2 φορεματάκια που παίζουν σαν επιλογές…

Το πρώτο συμπαθητικό κίτρινο που συναντώ, μου ζητάει 310 ευρώ (ζούμαρε αν δεν πιστεύεις) κάνω πως δεν είδα και προσπερνώ.  Αυτό συνεχίζεται κάμποση ώρα.

akrivopapoutsi

Τελικά κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητο θεωρώντας για άλλη μια φορά πως η ζωή είναι δύσκολη όταν έχεις γούστο που δεν συμβαδίζει με το πορτοφόλι σου (μεγάλη ιστορία, και παλιά, το αστείο είναι ότι υπάρχει και το αντίστροφο(!) το οποίο είναι ακόμη πιο τρομακτικό), αλλά δεν μασάω, θα ξαναπροσπαθήσω, έχω και το απόγευμα…. ποιός ξέρει μέχρι αύριο το πρωί μπορεί να καταφέρω να βρω κάτι… Μέχρι που ακριβώς μπροστά από το αυτοκίνητο βλέπω (σαν σε όνειρο!) τη βιτρίνα της Fornarina και τη μαγική σήμανση «ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 50%».

Τους είπα ότι θα το διαδώσω και το κάνω αμέσως μετά, γιατί θεωρώ αξίζει!

DSC02380

Το πρόβλημα των παπουτσιών λύθηκε, και βρέθηκα (Ω, του θαύματος) στο ταμείο και με μια τσάντα… γιατί όσο νά’ναι είμαι λίγο επιρεπής… μεταξύ μας το κομοδίνο μου αυτά τα βράδια έχει το «Confessions of a shopaholic», οπότε δεν θα επεκταθώ περισσότερο.

fornarinamyshoe

papoutsigamato

Μέχρι τις 13/6 προλαβαίνεις να το σηκώσεις όλο το κατάστημα!!!

6 responses »

  1. Πράγματι, η ζωή είναι δύσκολη όταν έχεις γούστο που δεν συμβαδίζει με το πορτοφόλι σου ! Μου έχει συμβεί κι έμενα πολλές φορές! Αλλά τι να κάνουμε Μαριζάκι μου? Υπομονή και.. προσπάθεια! Θέελι λίγο παραπάνω ψαξιμο , αλλά τελικά όποιος ψάχνει νομίζω , βρίσκει τελικά ότι του ταιριάζει στο γούστο του , και στα.. μέτρα του!
    Φιλιά και καλή βδομάδα!

  2. εγώ το είδα και Live αλλά δεν κατάλαβα ότι πρόκειται για νέο απόκτημα! μεγειές από εδώ λοιπόν… και θενκς για τα νέα της fornarina! 🙂

  3. @despinarion/chichipiru
    thank you!!!
    @glaykidarling
    3 μέρες ακόμη!!!
    @ritsmas
    πολύ καλημέρα σας! καλά!, πιστεύω σε λίγες μέρες να λάβετε την πρόσκληση μας(επιτέλους), γιατί …φτάνει ο καιρός!!

Σχολιάστε

