εσύ τι είδους νύφη είσαι (μέρος 2ον-bridal make up)

Standard

summer09_elbridal001

Μετά την αγαπημένη εξ Αμερικής Vera Wang και τις συμβουλές της σχετικά με το τι νυφικό ταιριάζει σε κάθε νύφη, https://marizz.wordpress.com/wp-admin/post.php?action=edit&post=1117

http://www.verawangonweddings.cοm

σειρά έχει η άλλη αγαπημένη εξ Ευρώπης αυτή τη φορά, Estee Lauder, και το επιτελείο των make up artists της, με τις συμβουλές περί μακιγιάζ.

http://www.esteelauder.co.uk/looks_tips/bridal_makeup.tmpl

Οι προτάσεις είναι τέσσερις, ανάλογα με το είδος της νύφης που λέω και εγώ, ή αλλιώς το στυλ της. Ξεκινάμε με το πιο χαλαρό, σχεδόν morning clean look, με έμφαση στο ρουζ για υγεία και σκέρτσο.

summer09_elbridal002

Προχωράμε με το επόμενο look πουδεν είναι άλλο από το προηγούμενο, μία σκάλα πιο πάνω, νύφη είμαι και το κέφι μου θα κάνω… και θα βαφτώ και λιγάκι παραπάνω.

summer09_elbridal003

Προχωρούμε στο τρίτο της παρέας, το αγαπώ το ροζ, το μοβ, και το λιλά, και μου έχουν πει ότι μου πάνε. Ή αλλιώς φοράω τα χρώματα που είναι στη μόδα, και μετά από χρόνια κοιτάω τις φωτογραφίες του γάμου μου και κλαίω.

summer09_elbridal004

Για το τέλος άφησα το μυστηριώδες, το απροσδιόριστο, smoky είναι, γήινο είναι, δεν ξέρω, αλλά κάτι μου κάνει!

summer09_elbridal005

d_200905_b_img_bmθαυμάστε το αποτέλεσμα! για φίλημα!!!

5 responses »

  1. Μαριζακι, η δευτερη μ’αρεσει. Μετα απο χρονια οταν κοιτας τις φωτογραφιες του γαμου θα εχουν αλλαξει οι μοδες και η αισθητικη, αλλα θα βλεπεις μια γλυκεια μικρη κοπελιτσα και η φρεσκαδα θα σ’αρεσει παντα.

  2. @glaykidarling
    🙂 τον πέτυχε το σκοπό της ε εν λόγω νύφη!

    @despinarion
    και εμένα αυτό μου αρέσει!!!
    θέλει και λίγο χρώμα παραπάνω ούτως ή άλλως γιατί αλλιώς στις φώτος δεν φαίνεται τίποτα! Αλλά σε κάθε περίπτωση, πρέπει να μην «μεταμορφωθείς» σε κάποια άλλη, αλλά να υποστηρίζεις το όλο στυλ, να είσαι ΕΣΥ.

  3. στους περισσότερους γάμους που έχω πάει με ενοχλέι ειλικρινά το μακιγιάζ…είναι σαν μάσκα…δυστυχώς οι Ελληνίδες δε ξέρουν να βάφονται φυσικά!

    • @glaykidarling
      γενικά το παρακάνουν οι νύφες!!!!
      και όταν μπαίνεις στη διαδικασία, τρομάζεις με αυτά που βλέπεις!
      μακριά από εμάς!!! 🙂

Σχολιάστε

