Θα παρακαλάς να μπει χειμώνας!

Standard

από καλοκαίρι – χειμώνας και από χειμώνας – καλοκαίρι, εμείς οι γυναίκες έχουμε τη μόδα να μας οδηγεί… τα βήματα.

Ιδού λοιπόν ο λόγος που επιτέλους πρέπει να βάλει λίγο κρύο και στην μικρή αυτή χώρα, και να σταμματήσει με αυτόν τον ήλιο που δεν σε αφήνει να δουλέψεις κι έχεις στο μυαλό σου τριήμερα και άλλες τέτοιες (μη παραγωγικές) σκέψεις. Εσύ δεν θα βοηθήσεις στη μείωση του ελλείματος της χώρας;

carolinethighhigh

(Tα skinny jeans απαραίτητα)

…Τώρα θα μου πεις, πόση ώρα πήρε στην εν λόγω κυρία να ανεβάσει τις μπότες της, και είναι παπούτσι αυτό να βάλω το πρωί που δεν θέλω να αργήσω στη δουλειά, μου, όχι θα σου πω, δεν είναι, αλλά αν η μόδα σκεφτόταν έτσι χρυσό μου, θα τα είχαμε κλείσει τα περιοδικά.

Και συνεχίζω απτόητη. ΚΩΔΙΚΟΣ «ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ».

over-the-knee-boots-2010

over-the-knee-boots-leather

over-the-knee-boots-suede

shoes-trends-autumn-winter-2009-2010over-the-knee-boots_0_0_0x0_450x320

και επειδή θα μου πεις, ναι, αλλά αυτά θέλουν γάμπα … δύμετρης, έχω την απάντηση. Προς το πιο φορέσιμο, πιο πρωινό και πιο… για κάθε πόδι, μποτάκι.

Desktop5

Desktop4

Desktop1

Desktop2

 

Επιτέλους θα πέσει καθόλου η θερμοκρασία ή θα γράφω απ’ το μπαλκόνι για πολύ ακόμη;

3 responses »

  1. H Πηνελοπη εχει λυσει το προβλημα της υποδησης βλεπω. Ουτε καλτσες δεν παιρνει πια. Εμεις ομως εδω που θα πλακωσουν χιονια σε λιγο, ενα οδηγο τον θελαμε. Αυτα τα πανω απο το γονατο θα τα δοκιμασω απο περιεργεια αλλα φοβαμαι οτι θα ειμαι αστεια. Χτες το συζητουσα με την κουμπαρα μου και αποφασισαμε να παμε για μια δοκιμη. Εστω!

  2. @penelope
    μου αρέσει πολύ το «ρουφηχτές», θα το οικιοποιηθώ!
    @despinarion
    έχεις τόλμη Δεσπινάκι! Εγώ είμαι αρκετά …κλειστοφοβική για μπότες πάνω από το γόνατο, αλλά οτιδήποτε σε μποτάκι, είμαι μέσα. Τουλάχιστον φέτος δεν παίζει η μπότα που φτάνει ακριβώς κάτω από το γόνατο, η οποία ήτο τουλάχιστον αποκρουστική.
    *** επίσης πολύ στη μόδα τα γάντια πάνω από τους αγκώνες!!! Λατρεύω!

Σχολιάστε

