συνεχίζω το ξεφύλλισμα, cast & crue, για την αγγλική έκδοση της Vogue

Standard

CastAndCrew4

Ξεκίνημα της φθινοπωρινής σεζόν, τα σούπερ μόντελς Κate Moss και Naomi Campbell παρέα με τις Lily Donaldson και Stella Tennant επιστρατεύονται για μια απόλυτα αγγλική φωτογράφηση, με ενδιαφέρουσες αναφορές, αποδεικνύωντας για μία ακόμη φορά ότι ο χρόνος δεν τους αφαιρεί, αλλά μόνο τους προσθέτει, πάντα με την ευγενική βοήθεια του photoshop.

Ο Μario Testino σε μεγάλα κέφια, η Kate Moss σε θριαμβευτική επιστροφή, δεν λείπει από κανένα τεύχος αυτού του μήνα.

CastAndCrew2

CastAndCrew1

CastAndCrew8

CastAndCrew10

CastAndCrew3

 CastAndCrew6

CastAndCrew9

CastAndCrew11

4 responses »

  1. Στην αρχή η Κate δεν μου άρεσε, σαν αγόρι μου φαινόταν αλλά ‘λέγε λέγε το κοπέλλι’ τώρα αρχίζει και μου αρέσει και με το ξανθό μαλλί καλυτερα απο το ποντικι, εκείνη η Τεναντ πια σκέτο ξιλαγκουρο αλλά αγγλική ‘αριστό’ θα μου πεις μετά. Πιο πολύ μ’αρέσουν οι ιππείς με τα κόκκινα κουστουμάκια..

    • αν προσέξεις ακόμη και η Naomi, που είχε μπούτι για πιάσιμο έχει γίνει ξυλάγκουρο.
      το concept και το όλο στήσιμο είναι εξαιρετικό, κατά τα άλλα είναι όπως τα λες, η ξανθιά όμως είναι σέξυ, η Tennant έχει ενδιαφέρουσα φάτσα, μεταμορφώσιμη, η άλλη πάλι, είναι κατηγορία από μόνη της.
      όσο για τα αγοράκια με τα κολάν, ναι, αυτά μάλιστα, μου αρέσουν κι εμένα!

    • πολύ χαίρομαι! μου αρέσει όταν γνωρίζω γυναίκες αποενοχοποιημένες, που γουστάρουμε/θαυμάζουμε ωραίες γυναίκες και το λέμε, χωρίς ζήλεια και κόμπλεξ, εννοείται είναι ΘΕΑ, και πάνω απ’ όλα έχει προσωπικό στυλ.

Σχολιάστε

