πήρα κόκκινα γυαλιά…

Standard

Πρέπει να το ομολογήσω. Πολλούς φίλους και μη bloggers τους θαυμάζω. Που κατορθώνουν και είναι συνεπείς στο ραντεβού τους, που δεν σωπαίνουν, που δεν το βάζουν κάτω!

Έχω τόσα να σου πω, έχω αναβάλει, έχω λογοκρίνει τόσα, έχω γράψει έχω σβήσει άλλα τόσα, και το χειρότερο, έχω χάσει (γκλουπς) κάποια άρθρα (και δεν τα ξαναγράφω επ΄ουδενεί λόγο, για τον απλούστατο λόγο ότι κάτι που μπορεί να θέλω να σου πω στις 10 Οκτωβρίου, δεν είναι απαραίτητο να θέλω να στο πω και στις 22), έπεσε και η κατάρα των υπολογιστών στη μέση, που να προλάβω.

Σήμερα παρέλαβα τον ριμαδο-hp από το service μετά από 3 εβδομάδες! Εν τω μεταξύ εδώ και 3 εβδομάδες δουλεύω από τον παππού-laptop, με όλες τις συνέπειες αυτού, επέστρεψα στα κόκκινα γυαλιά ηλίου, αφού μου κλέψανε τα πιο αγαπημένα μου και τελευταίο απόκτημα ιδίας μάρκας, κατέβασα τα χειμωνιάτικα, τακτοποίησα τις ντουλάπες,  (αυτό δεν είναι project, ίκτερος είναι), έβαλα τα χαλιά, έκανα ορισμένες ενέσεις ανανέωσης στο σπίτι…, λίγο IKEA, λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, κάτι έγινε πάλι, για να νιώσουμε καλύτερα, πιο όμορφα, πιο άνετα, ίσως και πιο λειτουργικά. Όπως και να το κάνουμε, το φθινόπωρο είναι πάντα εποχή για το σπίτι, και τις ανάγκες του. Έκανα back up (και στους 2 υπολογιστές παρακαλώ!), αποχαιρέτησα μία εκ των 3 κολλητών (και κουμπάρα πλέον) για το ταξίδι που θα ορίσει την νέα της ζωή (με τις ευχές μου, και με το καλό να ανταμώσουμε πάλι), άνθισαν και πάλι τα γεράνια στο μπαλκόνι, από δίπλα και οι νεοαφηχθείς φίλοι, τα υπέροχα ροζ χρυσάνθεμα μου, τα μεγάλα τα παλιά όχι τα μίνι, προμηθεύτηκα πολύ πρακτικά και όμορφα φορμάκια για κέικ και γλυκά για να είμαι έτοιμη για τα φετινά χριστούγεννα(!), τακτοποίησα όλο το χαρτομάνι/βιβλιομάνι/περιοδικομάνι στην καινούρια μου ραφιέρα που βρήκε τη θέση της πίσω από το γραφείο, άλλαξα όλα τα δώρα γάμου που δεν ήταν και τόσο πολύ της ορέξεως μου και βρήκα χώρο και παρέα για τα υπόλοιπα μέσα στο σπίτι, ξεφορτώθηκα την περιττή κόμη της νύφης, πρόσθεσα κόκκινες πινελιές στο σαλόνι που ήταν πολύ μουντό βρε αδερφέ.

3 responses »

    • βιάζεσαι κι εσύ! εδώ ούτε φθινόπωρο δεν έχει καταφέρει να μπει καλά καλά… περίμενε λίγο, ή πετάξου μέχρι το λονδίνο, το βερολίνο, νομίζω κάτι θα βρεις σε πιο χειμωνιάτικο! εγώ ΘΕΛΩ ΕΚΔΡΟΜΗ!

Σχολιάστε

