happy go lucky

Standard

Ή αλλιώς γιατί σήμερα είναι η τυχερή μου μέρα,

ή αλλιώς πως να νιώσεις πολύ χαρά, με πολύ απλά βήματα, και χωρίς κόπο.

0) Αναζητώ μια οδό, η opel έχει μεταφερθεί σε μια οδό Κομνηνών στο Ελληνικό, αλλά υπάρχει και Κομνηνών στην Αργυρούπολη… είναι λίγο μπέρδεμα,…, ρωτάώ 2 περαστικούς. Ο πρώτος συμβουλεύτηκε χάρτη για να με εξυπηρετήσει, η δεύτερη ευγενέστατη κυρία, άφησε τον άντρα της να περιμένει στο μπροστινό αυτοκίνητο για να μου εξηγήσει αναλυτικότερα….!

1) Φτάνω στην Κομνηνών και στο συνεργείο να φτιάξω τον καθρέπτη του αυτοκινήτου που κάποιος (με απίστευτη αίσθηση του χιούμορ) αποφάσισε να μου αφαιρέσει εχτές το βράδυ, για να διαπιστώσω ότι κάνει τα μισά χρήματα από όσα είχα φανταστεί.

2) στα starbucks όπου σπεύδω να ευχαριστήσω τον εαυτό μου και να ξοδέψω μερικά από τα έξτρα χρήματα που περίσσεψαν από τον καθρέπτη, διαπιστώνω ότι τα χριστούγεννα ήρθαν στην πόλη.!

PB060483

PB060484

3) βγαίνοντας από το κατάστημα με το φρεσκοαλεσμένο christmas blend ανά χείρας πατάω προσεκτικά για να μην πατήσω μια πανέρμορφη πασχαλίτσα, ενώ από δίπλα πετάει μια κίτρινη (απίστευτα έντονο κίτρινο, σαν καρτούν) πεταλουδίτσα! (Υπερπαραγωγή!!)

4) προχωράω ακάθεκτη, και ολίγον χαμογελαστή πλέον, φτάνω στο κατάστημα που σκοπεύω μήνες τώρα να κάνω μια αλλαγή και δεν έχω προκόψει, και λεω από μέσα μου, τώρα εγώ ότι θυμάμαι χαίρομαι, δεν πρόκειται να μου το κάνουν το χατήρι, αλλά ναι, υπάρχει Θεός(!) και η υπεύθυνη στις αλλαγές μου δίνει ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ και μου λέει ότι ΔΕΝ ΛΗΓΕΙ ΠΟΤΕ!!! (Φτάνει να το χρησιμοποποιήσω στο ίδιο κατάστημα της αλυσίδας). Θα το πω, και θα πω και ένα μεγάλο μπράβο, είναι τα ΚΟΣΤΑ ΜΠΟΝΤΑ! Τhank you!

5) έχοντας πια αναθαρήσει ότι ναι, ότι θέλω σήμερα θα γίνει, συνεχίζω με θράσσος σε άλλο κατάστημα του οποίου αυτή τη φορά η τσαντούλα με το δωράκι έχει πια γίνει μέρος αυτού του σπιτιού…, και ναι, η κυρία στο ταμείο αν και διαπιστώνει ότι έχει περάσει διάστημα 2 μηνών και πλέον, με αφήνει να το αλλάξω, όταν δε φτάνω να πληρώσω και ρωτάω αν υπάρχει διαφορά, μου λέει, «ναι, βεβαίως υπάρχει, και μου δίνει πίσω 7 ευρώ!!!!!!!!!!!!! Μπράβο και πάλι και πολλά ευχαριστώ στην κα στα OXFORD που μου έκανε την ζωή πιο εύκολη!

6) πλέον δεν πιστεύω στα μάτια μου, νιώθω σαν τον Jim Carrey στο Truman Show, λέω δεν μπορεί θα έχω φάει κλήση για το παράνομη στάθμευση, ποτέ δεν ξέρεις πια με την δημοτική αστυνομία. Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο, βλέπω πράγματι ένα χαρτάκι στο παρμπρίζ,… αλλά είναι ένας ακόμη λόγος να χαμογελάσω(!) …μάρκετινγκ σου λέει ο άλλος! Η κα Σαρρή διαφημίζει το νέο της salon de beaute, και παρακαλώ πολύ ιδού και οι τιμές!

PB060481

PB060482

7) Με το ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη (για να μην παρεξηγούμαστε, συνήθως είμαι στρίτζω) ανηφορίζω, αυτή τη φορά οδηγώντας, με κατεύθυνση τα lidl και τα marks n spencer. Εννοείται χαμογελάω στον οδηγό που έχει μπλοκάρει όλο το πάρκινγκ στο σούπερ μάρκετ γιατί το βρίσκω ψιλο-αστείο, και γιατί δεν χαλιέμαι πλέον ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ, και εκείνος ανταποδίδει…. σχεδόν όπως στο διαφημιστικό είμαστε, μόνο η μουσικούλα μας λείπει!

8) Αφού έχω ζήσει την απόλυτη εμπειρία, να μου αρέσω στο δοκιμαστήριο (όχι αυτό δεν παίζει, κάτι μου ρίξανε στον καφέ στα starbucks δεν γίνονται αυτά σου λέω!!!), πηγαίνω στο ταμείο, όπου και ζητάω (ΜΑΘΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ!!! αυτό έπρεπε να έχω βάλει τίτλο, τελικά ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!) αν είναι εύκολο να μου δώσουν την κρεμαστούλα, η κοπέλα μου απαντάει αφοπλιστικά, ασφαλώς όσες θέλετε, και βάζει 3-4 κρεμάστρες στην τσάντα με τα ψώνια μου…….

Αν δεις μια χαζοχαρούμενη εκεί έξω, να χαμογελάει, μην την κράξεις, μπορεί απλά να είναι η μέρα της!

16 responses »

  1. και shopping και starbucks και ηλιόλουστη μέρα; μα πόσο τυχερή μπορεί να είσαι που κυκλοφορείς ελεύθερη (και όχι κλεισμένη σε κάνα γραφείο) εκεί έξω;;

  2. Ονειρεύτηκα εσένα να πεζής με την καρδιά μου ξανά
    Σαν του άνεμου την κινήσει που περνά και παρασέρνει
    Ένα φίλο στα πέρατα του κόσμου ξανά
    Σαν να με έστειλες σε μέρη μοναχικά οπός η κινήσει
    Της δικιάς μου καρδιάς που πονά και ένα δάκρυ κιλά
    Γιατί τα όνειρα χάνονται στο ξημέρωμα ξανά

    Ο μοναχικός Το Όνειρο

    • φιλτάτη Λουκριτία,
      ο καυστικός σχολιασμός σας έχει γίνει stranger στο ταπεινό τούτο μπλογκίδιο.
      πάντα welcome, και τα υπόλοιπα τα αφήνω ασχολίαστα… 😉

  3. ειδες, η ζωη ειναι ωραια τελικα! (επιπλεον παραδειγμα: πριν 3-4 μερες χωρισα και, εκει που πηγα να πεσω στην καταθλιψη, συνειδητοποιησα οτι εχω χασει 1,5 κιλο!)εκει που εισαι στο τσακ για να εκραγεις, το συμπαν σου πεταει σοκολατακι!

Σχολιάστε

