happy mail!!

Standard

είναι Παρασκευή, και δεν είμαι για πολλά πολλά, ή μάλλον είμαι για πάρα πολλά, και πρέπει να τα προλάβω, έχω όμως happy mail για μια ακόμη φορά, και αυτή τη φορά επειδή the sky is blue and I love you, αποφάσισα να μοιραστώ ένα μυστικό μαζί σου.

Πήρα για τον αντρούλη, βιβλίο με συνταγές για τα Χριστούγεννα!!!

Πήρα για την γράφουσα, κοριτσίστικο ανάγνωσμα για χριστουγεννιάτικη γλύκα χωρίς… θερμίδες!

Πήρα αγαπημένο Martin Amis. (για κάθε ώρα και στιγμή)

Από εδώ το πάω, από εκεί το πάω, όλο για τα χριστούγεννα σου λέω σήμερα!! …Ε, ναι καλά κατάλαβες, για ποιόν άλλο θα ήταν αυτό!!

Πήρα κάτι κλασσικό, και αγαπημένο.

Πήρα κάτι ακόμη για τον αντρούλη, γιατί γιορτές είναι, ας χαλαρώσει λίγο κι αυτός, ας μην τον βάλω μόνο στην κουζίνα…

Πήρα κι άλλα, όλα με το απαραίτητο ραβασάκι, και την εγγύηση ικανοποίησης, και προθυμία επιστροφής σε περίπτωση τυχόν προβλημάτων….

www.alibris.co.uk

Το μυστικό κρατάει χρόνια, και θα κρατήσει για πολλά πολλά ακόμη. Και οι λόγοι είναι 3 και πολύ απλοί.

1) Είμαι βιβλιο-φάγος, βιβλιο-μανής, βιβλιο-junkie, βιβλιο-άρρωστη, βιβλιο-…συμπλήρωσε το κενό. Αν και εσύ είσαι βιβλιοφάγος, θα έχεις κάποια στιγμή, πανικοβληθεί με τη σκέψη, και «Που θα τα βάλω τώρα όλα αυτά τα βιβλία;», Ok, και γεμίσαμε τη βιβλιοθήκη, βάλαμε και ραφάκια στο μικρό υπνοδωμάτιο, βάλαμε και ραφιέρα, ok, καλά το πας, να βάλω και στο πάτωμα στίβες που είναι trendy, ναι οk, αλλά για φαντάσου τι έχει να γίνει σε λίγα χρόνια αν συνεχίσεις με αυτούς τους ρυθμούς…. Είναι απλό. Λέγεται second hand market, και ναι, το ξέρω δεν είναι καινούριο, είναι από τις παλιότερες συνήθειες, και σίγουρα έχεις αγοράσει στο Παρίσι και στο Λονδίνο, και σε κάθε γωνιά πολιτισμένης χώρας και πόλης, ένα βιβλίο από δεύτερο χέρι, και είχε αυτήν την ρομαντική ατμόσφαιρα ένος άλλου ή και πολλών άλλων αναγνωστών, και μια μυρωδιά… άστα να πάνε.

well, φαντάσου τώρα αυτό αλλά πολύ πολύ καλύτερο, φαντάσου το με ratings, αστεράκια, reliability, used/unused επιλογές, (πόσες φορές αγόρασες ένα βιβλίο, και ήταν τεράστια…  και δεν το διάβασες ποτέ, για να μην σου πω, πόσα βιβλία εξειδικευμένα, που σε ενδιαφέρουν μια δεδομένη στιγμή, και μετά θέλεις να τα διώξεις και δεν ξέρεις που…. ) και άριστη ποιότητα, φαντάσου ένα site στο οποίο παραγγέλνεις όποιο βιβλίο θέλεις, και αυτό έρχεται στο σπιτάκι σου από όποιον το διαθέτει εκείνη τη χρονική στιγμή, από βιβλιοπωλεία, μέχρι ανεξάρτητους πωλητές – αγοραστές σαν κι εσένα. (εγώ επιλέγω πάντα UK για να τα λαμβάνω σε λίγες μόλις ημέρες)

2) Έχω οικολογικές ανυσηχίες, είμαι ευαισθητοποιημένη σε θέματα περιβαλλοντικά, πως να το κάνουμε… Όμως βασική αρχή της ανακύκλωσης είναι η επαναχρησιμοποίηση. Αν και εσύ έχεις οικολογικές ανυσηχίες, νομίζω σε ενδιαφέρει. Όλοι όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι αυτό είναι ένα σπίτι όπου ανακυκλώνουμε ακόμη και το εισητήριο του μετρό. Με τεράστια ικανοποίηση δε! Όμως πριν το recycling, υπάρχει πάντα το reusing, για παράδειγμα κρατάω πάντα συσκευασίες και τις κάνω χρήσιμα άλλα πραγματάκια, τώρα θα μου πεις μιλούσαμε για βιβλία, ε ναι λοιπόν, γιατί να μην δώσω σε κάποιον άλλο ορισμένα από αυτά που με πνίγουν στο σπίτι, που δεν μου ταιριάζουν πια, που έκαναν το δρόμο τους, και μπορούν πια να με αφήσουν να τα αποχαιρετήσω…

3) Είναι σχεδόν ΤΣΑΜΠΑ! 1,47 ευρώ είναι μια πολύ λογική τιμή αγοράς στο alibris. Ναι, 1,47 ευρώ. Γιατί; Πρέπει νομίζεις πάντα να δίνεις 20 ευρώ για να χαλαρώσεις λίγο το βράδυ πριν κλείσεις τα βλεφαράκια σου;  Έ όχι δα!

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ!

 Και τώρα πρέπει να σε αφήσω, το πρώτο ΕΠΙΣΗΜΟ CHRISTMAS WRAPPING ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ!!!

 

 

2 responses »

  1. Μαριζάκι καταπληκτικές αγορές ο Μαρτιν Αμις αγαπημένος αν και ιδεολογικά είμαι στην απέναντι όχθη αλλά έχει πολύ ‘wit’ πανέξυπνος συνομιλητής και bit arrogant.Και ο Φιτζέραλντ for ever and ever που λένε.. H Nigella τώρα μου άρεσε στην αρχή και ήμουν πολύ πιστή αλλά βρε παιδί δεν βγαίνουν οι συνταγές της, anyway μου αρέσει το στύλ της και τις περισσότερες ιδέες μενου για τα δικά μου τραπεζώματα τα έχω πάρει απο αυτήν 😉

    • χμ, ο κος Μαρτιν Αμις …κάπως έτσι τον φαντάζομαι κι εγώ,…. και αν και δεν ακούγεται ο καλύτερος φίλος για μπύρες, σίγουρα σε ζηλεύω που έχεις βρεθεί σε ομιλία του. θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να τον ακούσω από κοντά, να συνδέσω τη σκέψη του με τη φωνή του.
      Από τότε που διάβασα το Information (πάνε πάνω από 10 χρόνια) έχω κολλήσει και ομολογώ είμαι…πολύ πιστή αναγνώστρια.

Σχολιάστε

