new year’s re-solutions!!!

Standard

 to resolute = set in purpose or opinion, characterized by firmness and determination, as the temper, spirit, actions, etc. 

resolution = a resolve or determination: to make a firm resolution to do something. 

solution = the act of solving a problem, question, etc 

New Year’s resolution = A vow one makes on New Year’s Eve or New Year’s Day for the coming year

Μπάι δε γουέι, τα γνωστά new year’s resolutions έχουν θρησκευτικές ρίζες και περισσότερο συνδέονται με τους χριστιανούς και τις αποφάσεις τους να συγχωρήσουν όποιους τους πίκραναν τον περασμένο χρόνο, να δώσουν τα χέρια με όποιον είπαν μια κουβέντα παραπάνω, να γυρίσουν και το άλλο μάγουλο σε αυτούς που τους έριξαν και κανένα χαστούκι.

Οι καιροί ΟΜΩΣ είναι δύσκολοι (and call for drastic measures….) και εν πάσει περιπτώσει, εδώ μάλλον διαγράφουμε, μη σου πω σβήνουμε ανθρώπους από το χάρτη της ζωής μας, παρά αποφασίζουμε να συγχωρέσουμε. Όπως, πολύ εύστοχα, παρατηρεί ο Peter Stanford σε πρόσφατο του άρθρο στην Τelegraph, ολοένα και περισσότερο ο άλλοτε αλτρουιστικός χαρακτήρας αυτών των αποφάσεων γίνεται εγωκεντρικός.

Τώρα τι είναι αυτά με τα λεξικά εδώ χάμω; Ένα καλή χρονιά δεν θα πεις; Δεν θα πω, γιατί το χιλιοείπα, και πες πες, προκοπή δεν βρήκα, είμαι με πυρετό και γρύπη από ανήμερα και προχωράω ακάθεκτη, τόσα στην υγειά μας και τόσα χρόνια πολλά με υγεία …. κτλ στράφι….. 

άσε που (και δικαίως)  θα μου πείτε (μας τά’παν κι άλλοι, αν και εμένα παρένθεση ανοίγω τα κάλαντα δεν μου τα είπε ψυχή φέτος, τι διάολο να αλλάξω γειτονιά;) 

Αχ, πόσο μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια με τις λέξεις, με τις έννοιες. Τα μπερδέματα και τα ξεμπερδέματα, αποφάσισα να προφασιστώ ότι εφόσον re-something σημαίνει ξανά-ανά, πως λέμε reconstruct, retouch, κτλ, έτσι και resolute δεν μπορεί παρά να σημαίνει ότι ξαναλύνω, ξαναεπιλύω, ξανα-παλεύω ένα ζήτημα, και που ξέρεις μπορεί αυτή τη φορά να έχω περισσότερη φόρα, να έχω την τύχη με το μέρος μου, να μην δειλιάσω, να βάλω τα δυνατά μου, να πιστέψω σε μένα, να τα καταφέρω βρε αδερφέ! 

Τελικά έπρεπε να φτάσω στο 2010, και μάλιστα στα Θεοφάνεια (νά’το, φάνηκε το πράγμα, κι έλεγα τί θα μου φανερώσει, τι θα μου φανερώσει) για να δώσω αυτόν τον βολικό ορισμό στο τόσο αγχωτικό και τελεσίδικο resolution και να τα βρω μαζί του, να το απενοχωποιήσω, να μην το βλέπω με μισό μάτι; 

Ο ορισμός μου σε λιανά: «αν δεν σου βγήκε πέρυσι, δοκίμασε το KAI φέτος!, μπορεί να έχεις καλύτερη τύχη!» ή ακόμη καλύτερα «αν ήταν ό,τι νά’ναι οι λύσεις που έδωσες πέρυσι και μόνο λύσεις δεν αποτέλεσαν, δώσε άλλες φέτος, δεν κρατάει ο χρόνος τευτέρι, χαλάρωσε». 

ΟΚ, τώρα που το έχουμε, μπορώ και εγώ να ηρεμήσω και να πάρω τις αποφάσεις μου, όχι συγγνώμη, μπερδεύτηκα, να αποφασίσω τις λύσεις που θα δώσω στα διάφορα θέματα που έχω σε εκκρεμότητα. Πάμε. 

Δεν θα λέω «ΔΕΝ» όλη την ώρα. 

Δεν θα γράφω «ΔΕΝ» όλη την ώρα. 

Δεν θα μασήσω στην νέα μου δουλειά. 

Δεν θα γκρινιάζω όλο το 24ωρο. 

Δεν θα ξαναπάω πουθενά άβαφτη. Τι μου φταίει ο περιπτεράς, άνθρωπος είναι κι αυτός. 

Δεν θα μετράω τα «ΔΕΝ» που λέω και γράφω γιατί θα αγχώνομαι περισσότερο και θα πέρνω περισσότερη αρνητική ενέργεια που είναι η μηχανή που τα ταίζει. 

Θα χαμογελάω όταν σηκώνω το τηλέφωνο. 

Θα πειθαρχήσω εμένα και θα επιτρέψω στους άλλους γύρω μου να αναλάβουν αυτοί τον εαυτό τους. 

Θα μαγειρεύω περισσότερο. 

Θα μαγειρεύω καλύτερα. 

Θα πάρω διαζύγιο από τα ντελιβεράδικα, σιχάθηκα πλέον. Γιακ! 

Θα διαβάσω κάτι ξεχασμένα βιβλία στο ράφι. 

Θα κρατήσω ημερολόγιο. 

Θα πηγαίνω στη λαϊκή. 

Θα βάζω χρήματα στην άκρη. 

Θα πάω στο μουσείο της Ακρόπολης. (Έ μα πια, και η κουτσή Μαρία πήγε, σηκωτή την πηγαίναν, εμένα ακόμη να με βγάλει ο δρόμος;) 

Θα έχω το νου μου στο τιμώνι και όχι ….. (αν καταλάβω που τον έχω, θα σου πω) 

Θα μετράω μέχρι το 3 όταν έχω νεύρα και πρέπει να απευθυνθώ σε συνομιλητή / άνθρωπο / έλληνα / οδηγό / κάτοικο αττικής πυροβολημένο 

Θα κοιτάζω ευκρινώς αριστερά και δεξιά προτού περάσω από στενό που προηγούμαι! 

Θα ντύνομαι πιο πολύχρομα. Μη δω άλλο μοβ και γκρι στην ντουλάπα!!!! 

Θα βρω καλύτερο τρόπο να οργανώσω τα παπούτσια μου. 

Θα κάθομαι όταν τρώω. 

Θα κάθομαι με ίσια την πλάτη. 

Θα κάθομαι και θα τρώω για τουλάχιστον 20 λεπτά. 

Θα κάθομαι και θα τρώω για τουλάχιστον 20 λεπτά με ίσια την πλάτη. 

Θα πω στην σοκολάτα ότι δεν είναι φάρμακο και να με αφήσει στην ησυχία μου, αρκετά προβλήματα έχω και χωρίς την «βοήθεια» της. 

Θα τρώω σοκολάτα για την γεύση. 

Θα μπλογκάρω μόνο επειδή / όταν θέλω.

Θα πήξω και θα γουστάρω.

 

Για να σκάσει λίγο το χειλάκι σου, ΕΔΩ: http://www.hereinreality.com/resolutions.html

Σούπερ ίντερεστινγκ!!!!! ΕΔΩ:

4 responses »

  1. Πολυ περιοριζεσαι με ολα αυτα βρε αγαπη μουυυυυ!!! Ρηλαξ λιγο. Φετος δεν εκανα κανενα ρεζολουσιον γιατι το θυμηθηκα μια ωρα πριν αλλαξει ο χρονος και δε με επαιρνε ουτε καν να το σκεφτω! Και οταν αλλαξει ο χρονος πια ειναι αργα. Ετσι ειναι αυτα τα ορια! Οποιες κι αν τηρησεις καλο ειναι και ευχομαι καλη χρονια!

    • καλα, κι εγώ μη νομίζεις, … απλά αυτή η χρονιά δεν προβλέπεται από τις χαλαρές για μένα, έχω ανεβάσει ταχύτητα…, αλλά no complaints.

Σχολιάστε

