τα τελευταία νέα από το Περού

Standard

Σάββατο στο Περού, το βάφτισε έτσι ο Π. και από τότε κόλλησε, μια γειτονιά κάπου στην Άνω Γλυφάδα, πολύ άνω όμως, το βουνό πιάτο, στην οποία διαμένουμε εδώ και μερικά χρόνια.  Σημερα δεν θα παίξω κυνηγητό ούτε κρυφτό με το ρολόι. Θα αφήσω τη μέρα να τσουλήσει.

 Εχει πάει 10, ακούω τον άγγλο ασθενή να τσατάρει με τη Μπιζού σχετικά με την πρωινή της βόλτα, δεν ακούω ξυπνητήρια, είναι Σάββατο! Θέλω να κοιμηθώ λίγο ακόμη…

Το πρωινό ντουζ είναι χορταστικό. Το ανοίγω φουλ στο ζεστό, στέκομαι από κάτω και αφήνω το νερό να με ξυπνήσει με το δικό του μοναδικό τρόπο. Τυλίγομαι σε φρεσκοσιδερωμένες αφράτες πετσέτες. Επιτέλους φίλη με το χρόνο!

Οι μάμας και πάπας εκδρομεύουν κάπου με χιόνια και τζάκια, και η σκέψη φεύγει φευγαλέα στο πρωινό τους, στις σπιτικές μαρμελάδες και τα κέικ, στην ομορφιά που περνάει μπροστά από τα μάτια τους, κλείνω τα μάτια, το νερό παίρνει την κούραση από πάνω μου και ενώ με ζεσταίνει φαντάζομαι το ζεστό χρώμα από ένα κούτσουρο που σιγοκαίει σε ένα τζάκι.  

Σιγοπίνω το καφεδάκι μου. Καφεδάκι τρόπος του λέγειν. Τριπλό εσπρέσσο, όπως κάθε σάββατο, και θα με συντροφεύει για πολλή ώρα.  Όμως προς το παρόν είναι ζεστό και πιάνω το φλυτζάνι σφιχτά με τα δυό μου χέρια.

Παιδεύω ακόμη το ίδιο βιβλίο εδώ και εβδομάδες, θέλω να το τελειώσω. ‘Εχω βάλει στο μάτι το επόμενο, το κοιτάω στο ράφι και με κοιτάει κι αυτό, μέρες τώρα, μιλάμε για τρελό φλερτ, αλλά δύσκολο το βλέπω. Το μυαλό μου πετάγεται αριστερά δεξιά, γυρίζω τις σελίδες και μετά πάλι πίσω, τις διαβάζω ξανά και ξανά, προσπαθώντας να απορροφήσω την πληροφορία…   

Στέλνω μηνύματα από το κινητό, που δεν περιμένουν απάντηση.

Θα πάρω λουλούδια για το βάζο!

Παίρνω δρόμο, κατευθύνομαι προς last chance sales spree & Βασιλόπουλος και του πουλιού το γάλα συνδυασμό. Έχει κίνηση, έχει ψιλόβροχο, έχει τόσο ωραία μελαγχολική μέρα…!  Anyway, δεν χαλιέμαι με τους κυριούληδες που πάνε ανάποδα στο μονόδρομο, τι τα θες, δεν βάζει μυαλό ο Αθηναίος, κακός χαμός στο Βασιλόπουλο – ΑΚΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!

«Παρακαλείται ο κύριος/κυρία που έχει κατά λάθος πάρει το καρότσι άλλου κύριου/κυρίας να το αφήσει σε ένα από τα ταμεία του καταστήματος.»

Και το πουλί και το γάλα, είναι όλοι εδώ, άκουσα 5 γλώσσες στο κατάστημα (πολύ γουστάρω!), τα πήρα ΟΛΑ, και αυτά της λίστας και τα άλλα, τα άσχετα, ταμείο, τέλος.

Τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα στο sales κομμάτι της βόλτας μου. Παπούτσια αθλητικά στο νούμερο μου γιοκ. 5 ζευγάρια ζήτησα, 5 όχι πήρα. Καλά θα μου πείς, τώρα το θυμήθηκες εσύ; Έ και δίκιο θα έχεις. Οι εκπτώσεις έχουν φτάσει πια το 70–80% και όπως είναι φυσικό επόμενο η ποικιλία δεν έιναι εδώ πιά. Βρήκα όμως κάτι απίστευτα χαριτωμένα puma 25 νουμερο για τον ανιψουλίνι! Με γειά του!! Φανέλες για τον άγγλο ασθενή δεν βρίσκω, ζήτησε ρητά HANES, όπως με διαβεβαίωσε η υπάλληλος όμως, «το εργοστάσιο της HANES έκλεισε. Άν θέλετε όμως, έχουμε Calvin Klein»¨.

Οικονομική κρίση λέγεται. Στη γειτονιά κατέβασε ρολά η κάβα και το φυτώριο. Αναμένεται και συνέχεια.

8 responses »

  1. Αυτό το πρωινό που περιγράφεις, πόσο πολύ μου έχει λείψει! Χαλαρό, χουχουλιάρικο.Όταν έχεις 2 καλικαντζαράκια να ξυπνάνε από τις 8, κομματάκι δύσκολο. Καφεδάκι αχνιστό, μουσικούλα, βιβλία…οκ,I hate you
    😉 Καλημέρα

  2. Αυτά τα πρωινά του Σαββάτου τα λατρεύω. Τα καθιέρωσα τα τελευταία δυο χρόνια που μεγάλωσαν τα παιδιά, τόσο, ώστε να κοιμούνται μέχρι αργά το μεσημέρι. Και κάθε πρωινό τέτοιο θυμάμαι τη μητέρα μου που ξύπναγε νωρίς όταν είμαστε μικρές με τις αδελφές μου και έπινε καφεδάκι ενώ κοιμόμαστε.Έτσι μου λύθηκε η απορία διότι τότε μου έκανε εντύπωση. Όταν ξυπνούσαμε την τραβάγαμε με το ένα και με το άλλο. Οπότε καταλαβαίνεις Μαρίζα να το ευχαριστιέσαι όσο μπορείς περισσότερο.
    Καλημέρα και όμορφη Κυριακή:)))

  3. Ο ‘Αγγλος ασθενής’ μου άρεσε πολύ! και οι 5 γλώσσες στο Βασιλόπουλο impressive!!! Aυτός λοιπόν ο Βασιλόπουλος είναι σκέτο ‘σχολείο’ πρώτα όταν ερχόμουν Ελλάδα ξημεροβραδιαζόμουν στην τηλεόραση για να δώ τι κάνουν οι Ελληνες, τώρα τελευταία πάω και την αράζω με το καρότσι στις διάφορα ράφια του Βασιλόπουλου για να ακούω ‘διαλόγους’είναι η καλύτερη διασκεδασή μου μετά από το κομμωτήριο 😉

  4. Οικονομική κρίση λέγεται. Στη γειτονιά κατέβασε ρολά η κάβα και το φυτώριο. Αναμένεται και συνέχεια….
    Βρε συ αυτό παρατηρούσα και εγώ…συνεχώς κλείνουν μαγαζιά…
    μας χτυπά πια δυνατά την πόρτα!

Σχολιάστε

