travelling, etc

Standard

Έχοντας πάρει μάστερ στην τέχνη του travelling light, και προσπαθώντας να τελειοποιήσω την τέχνη του last minute travelling, αποφάσισα να μοιραστώ ένα δυό συμπεράσματα που έβγαλα μετά από τα τελευταία ταξίδια αστραπή.

1) Γίνε φίλη με μια κοπέλα στο Hondo (το να μάθεις το μικρό όνομα της μπορεί να είναι το πρώτο βήμα προς τα ατελείωτα free samples), ή αγόραζε περιοδικά που χαρίζουν μινιατούρες των αγαπημένων σου προίόντων.

  • Η κρέμα χεριών και η κρέμα προσώπου της L’ occitane ήταν το τέλειο δώρο που μου χάρισε η απίστευτα εξυπηρετική υπάλληλος στο κατάστημα της Γλυφάδας. Η ίδια μου χάρισε και όλα τα φακελάκια που βλέπεις πιο πάνω από μάσκα μαλλιών μέχρι αντιρυτιδική για το πρόσωπο!
  • Η μίνι λοσιόν και ζελ καθαρισμού της clinique με έβγαλαν από τη δύσκολη θέση του τεράστιου νεσεσέρ χωρίς να στερηθώ αγαπημένες καθημερινές συνήθειες.
  • Το άρωμα του marc jacobs, daisy, σε στικ χωράει σε κάθε τσάντα και είναι τόσα λίγα ml που επιτρέπεται παντού ακόμη και στη χειραποσκευή σου, θα διασφαλίσει ότι μυρίζεις φρέσκια και λουλουδάτη εύκολα και χωρίς περιτά βάρη!

2)  Πάρε μαζί σου lip gloss, lip balm,  ότι εν πάσει περιπτώσει αρχίζει από lip και είναι εύχρηστο, μικρό, χωράει παντού, γιατί εκεί στα ξένα που θα πας έχει κρύο, και άμα σκάσει το χειλάκι δεν περνάς καλά. Άσε που μερικά είναι δύο σε ένα, με υπέροχο χρώμα, άρωμα, κτλ οπότε αντικαθιστούν και το κραγιόν σου. Εγώ προτίμησα το ροζουλί της φώτο από το H&M για χρώμα και λάμψη και το λευκό της Neutrogena για την περίπτωση που βρω τα σκούρα με την απότομη αλλαγή καιρού. Νομίζω ήταν το πιο χρήσιμο πράγμα που πήρα μαζί μου, μετά την οδοντόβουρτσα μου.

Τελικά τα ταξίδια δεν θέλουν πολλά βάρη. Άσε που αν δεν αφήσεις ελεύθερο χώρο στην βαλίτσα, πως θα φέρεις πίσω δώρα για τους αγαπημένους σου και άλλα άχρηστα και χρήσιμα αντικείμενα που σου έκλεισαν πονηρά το μάτι;

4 responses »

  1. εμένα πάλι γιατί εξαφανίζονται όλα τα δείγματα όταν είναι να πάω κάπου και αντίθετα όταν είμαι εδώ βρίσκονται μπροστά μου παντού; ανοργανωσιά στο σπίτι λέγεται μάλλον αυτό! χιχι!

  2. Την τεχνη του τραβελ λαϊτ την εχω μελετησει χρονια τωρα κι εχω να προσθεσω οτι η Σανελ εχει κατι τραβελ παλεττες με απ’ολα, σε διακριτικα χρωματα, οποτε σε ενα κουτακι εχεις ολο το μακιγιαζ. Τα βρισκεις σε μεγαλυτερες ποικιλιες στα ντιουτι φρη. Εαν η κρεμα για τα χερια ειναι το τριανταφυλλο τοτε συμφωνω. Τελεια κρεμουλα!

    • κι εγώ τα λατρεύω αυτά τα travel kits, τι travel kits δηλαδή, είναι πάντα στην τσάντα για ένα re-touch και στο γραφείο μια χαρά είναι!

Σχολιάστε

