game on!

Standard

τα 10 πράγματα που αγαπώ!

απαντάω επιτέλους (καταϊδρωμένη) στο κάλεσμα της Glayks, γιατί ως γνωστόν όλοι αγαπάμε λίστες! Και προσκλήσεις φυσικά! Και ευχαριστώ θερμά!

Πάμε!

http://glaykisdolcevita.wordpress.com/2010/09/15/dix-choses-que-jaime/

10. MOYΣΙΚΕΣ!

Breakbits, garage, punk, rock, electronica, postrock, new wave, pop, ska.

παντού, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στο γραφείο. Λόγος να βγω έξω. Να δω φίλους. Ανάγκη να πηγαίνω σε συναυλίες. Τα genres δεν αλλάζουν. Ο λύκος κι αν εγέρασε…. anyway, ο ροκάς σκυλάς δεν γίνεται και το αντίστροφο. Μια φορά γίνεσαι φίλος με τη μουσική, και μετά σου μένει, τέλος, τρως κόλλα!

9. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

είτε γιατί έχω άντρα σινεφίλ, είτε γιατί το είχα και από μόνη το κουσούρι, το σινεμά παραμένει συνήθεια αγαπημένη. Νομίζω κι αυτή η σχέση θα με ακολουθεί για πολλά χρόνια. Μπορεί να τις κατεβάζουμε, να τις αντιγράφουμε, να τις νοικιάζουμε, αλλά οι ταινίες πάντα θα είναι μαγικές μόνο στην αίθουσα του σινεμά. Τέλος.

8. ΜΠΛΕ

της θάλασσας, της θλίψης, του ουρανού και της ορτανσίας. Σε κάθε ελληνικό νησί, σε κάθε σχολική χρονιά, στον Αττικό ουρανό. Blue, strange colour blue…

7. MOΔΑ

εξώφυλλα με τέλεια κορμιά, βελούδινα μακρυά πόδια, και μπότες, τσάντες, κάθε είδους αξεσουάρ και φωτογραφίες υψηλής αισθητικής και …ραπτικής. Έρωτας με την πρώτη ματιά. όταν έπεσε στα χέρια το περιοδικό ΓΥΝΑΙΚΑ της μητέρας μου, ήμουν μόλις 7. Από τότε, έχω κάνει τους περιπτεράδους εκατομμυριούχους και τους φωτογράφους/μοντέλα/στυλίστες/εκδότες φίλους και συγγενείς.

6. ΣΟΚΟΛΑΤΑ

υγείας, αμυγδάλου, λάκτα, ίον, η τροφή των Θεών έχει πολλά ονόματα, πολλές μορφές και αμέτρητους εραστές. Σε χαρές, λύπες, χωρισμούς και ρομαντικά τετ α τετ, in chocolate I trust!

5. ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ

το πιο όμορφο πλάσμα της φύσης ασκεί μια ακατάοτη γοητεία πάνω μου. Νομίζω ήμουν πεταλούδα σε άλλη ζωή, ή ίσως πάλι σε ένα άλλο χωροχρόνο είμαι και τώρα.

4. ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΙΚ

κολλημένη πολλά χρόνια, δεν μετανιώνω για κανένα λόγο, για καμία από τις ατελείωτες ώρες που πέρασα μαζί σου, σε αγαπώ σε λατρεύω μόνο εσύ με καταλαβαίνεις όταν ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω…

3. ΒΙΒΛΙΟ-ΦΑΓΙΑ

από μικρή με ένα βιβλίο στο χέρι. ο d. με κατάλαβε νωρίς. Το πρώτο πράγμα που μου χάρισε ήταν η ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ. ελληνικό αλφάβητο, αγγλική οικονομία, γαλλικό αξάν. Σε κάθε της μορφή η γλώσσα με γοητεύει. Μπορώ να γράφω και να μιλάω για πάντα…………………………, αλλά σε λυπάμαι!

2. ΤΑΞΙΔΙ

Kατα προτίμηση ROAD TRIP. ΠΑΡΕ ΜΕ στο άγνωστο. Ή στο αγαπημένο. Με παρέα, ή χωρίς, η ελευθερία του να είσαι ΑΛΛΟΥ είναι πολύ καλό υποκατάστατο του να είσαι ΑΛΛΟΣ. Και ναι, μπορεί και να σε αλλάξει.

1. ΜΥΑΛΟ

με γοητεύει από τότε που κατάλαβα τι είναι φιλία, έρωτας, σεξ, παρέα, ομάδα, τέχνη, μόδα, δημιουργία, άνθρωπος, επιστήμη, φιλοδοξία, εργασία. Πίσω από κάθε ανθρώπινο έργο κρύβεται αυτό το φανταστικό εργαλείο. Ο αγαπημένος μου μυς. Μακράν.

3 responses »

  1. Υπεροχη παρουσιαση Μαριζακι! Μου αρεσει το countdown. Μονο που το μυαλο βρε χαρα μου δεν ειναι μυς. Ειναι ιστος, φαια ουσια, νερομπουλι, κατι τετοιο! Φιλια!

Σχολιάστε

