ΔΕΝ-Νιου γιαρ’ς ρεσολούσιονς!

Standard

“A New Year’s resolution is something that goes in one year and out the other.” ~Oscar Wilde

2.1.11 ήδη και φέτος δεν θα πέσω στη λούμπα των NEW YEAR’S RESOLUTIONS..

Αντ’ αυτού ανατρέχω στα last year’s “NEW YEAR’S RESOLUTIONS” όπως αναρτήθηκαν εδώ, https://marizz.wordpress.com/2010/01/06/new-years-re-solutions/

Γιατί αλλάζει ο άνθρωπος; Δεν αλλάζει!

Δεν θα λέω “ΔΕΝ” όλη την ώρα.

Συνέχισα ακάθεκτη, κάθε λεπτό και κάθε ώρα της ημέρας….

Δεν θα γράφω “ΔΕΝ” όλη την ώρα.

Επίσης, συνέχισα ακάθεκτη, κάθε λεπτό και κάθε ώρα της ημέρας….

Δεν θα μασήσω στην νέα μου δουλειά.

Πάνω που πήγα να μασήσω, κατάπια, και το πήρα από την αρχή!

Δεν θα γκρινιάζω όλο το 24ωρο.

Άστο, καύ’το, δεν το’χω..

Δεν θα ξαναπάω πουθενά άβαφτη. Τι μου φταίει ο περιπτεράς, άνθρωπος είναι κι αυτός.

Χμ… μπα, δεν παίζει,


Δεν θα μετράω τα “ΔΕΝ” που λέω και γράφω γιατί θα αγχώνομαι περισσότερο και θα παίρνω περισσότερη αρνητική ενέργεια που είναι η μηχανή που τα ταίζει.

Καλό!!! Με έκανα και γέλασα, βρε! Ocd syndrome και να μην μετράω που ακούστηκε!

Θα χαμογελάω όταν σηκώνω το τηλέφωνο.

What!?

Θα πειθαρχήσω εμένα και θα επιτρέψω στους άλλους γύρω μου να αναλάβουν αυτοί τον εαυτό τους.

Lol!

Θα μαγειρεύω περισσότερο.

Yiap! Τα κατάφερα!!!!

Θα μαγειρεύω καλύτερα.

Yiap again!

Θα πάρω διαζύγιο από τα ντελιβεράδικα, σιχάθηκα πλέον. Γιακ!

Almost there…

Θα διαβάσω κάτι ξεχασμένα βιβλία στο ράφι.

… getting there

Θα κρατήσω ημερολόγιο.

Μπα..

Θα πηγαίνω στη λαϊκή.

Δύσκολο..

Θα βάζω χρήματα στην άκρη.

Ποιος ήρθε?

Θα πάω στο μουσείο της Ακρόπολης. (Έ μα πια, και η κουτσή Μαρία πήγε, σηκωτή την πηγαίναν, εμένα ακόμη να με βγάλει ο δρόμος;)

Ακόμη πηγαίνω..

Θα έχω το νου μου στο τιμώνι και όχι ….. (αν καταλάβω που τον έχω, θα σου πω)

Ναι καλά..

Θα μετράω μέχρι το 3 όταν έχω νεύρα και πρέπει να απευθυνθώ σε συνομιλητή / άνθρωπο / έλληνα / οδηγό / κάτοικο αττικής πυροβολημένο

Ούτε μέχρι το 1 δεν μέτρησα!

Θα κοιτάζω ευκρινώς αριστερά και δεξιά προτού περάσω από στενό που προηγούμαι!

No comments

Θα ντύνομαι πιο πολύχρομα. Μη δω άλλο μοβ και γκρι στην ντουλάπα!!!!

Χλωμό.

Θα βρω καλύτερο τρόπο να οργανώσω τα παπούτσια μου.

Maybe next year.

Θα κάθομαι όταν τρώω.

Εννοούσα μάλλον στο γραφείο.

Θα κάθομαι με ίσια την πλάτη.

Εννοούσα μάλλον … ?

Θα κάθομαι και θα τρώω για τουλάχιστον 20 λεπτά.

Καλά, ok, ας το αφήσουμε το κοριτσάκι να τραγουδήσει λίγο ακόμη, κι ας είναι παράφωνο

Θα κάθομαι και θα τρώω για τουλάχιστον 20 λεπτά με ίσια την πλάτη.

Λα λα λα λα λα λα λα

Θα πω στην σοκολάτα ότι δεν είναι φάρμακο και να με αφήσει στην ησυχία μου, αρκετά προβλήματα έχω και χωρίς την “βοήθεια” της.

Λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα λα

Θα τρώω σοκολάτα για την γεύση.

Μα δεν έχει τέλος (τρέλος) αυτό το τραγούδι λέμε!

Θα μπλογκάρω μόνο επειδή / όταν θέλω.

Οκι-ντόκι!

Θα πήξω και θα γουστάρω.

Oh yes indeed!!!

Καλή χρονιά σε όλους και προσοχή! ιδού η λίστα με τα new year’s resolutions που δεν πρέπει να αποφασίσετε για το 2011!

http://www.cnn.com/2010/LIVING/12/29/tf.new.years.resolutions/index.html

Σχολιάστε